ANDA TAK TAHAN LAMA?

CEPAT PANCUT?

TAK SAMPAI 5 MINIT DAN GAME OVER? 

MENCARI GEL  TAHAN LAMA?

VERSI 2018

(20 ml)

~ INFO LANJUT ~

>>>MOHON BACA SAMPAI HABIS<<<

“JANGAN BIARKAN MASALAH INI  TERLALU LAMA, MAKIN MELARAT NANTI”

Dah Habis Ikhtiar Mencari Ubat Tahan Lama? Belum Ada Kesan?

Jom Kami Bantu Dengan PL SUPERGEL PLUS .. Gel Tahan Lama Paling Mujarab !!

*Disclaimer: Result using this product may vary from person to person 

Pernahkan Anda Mengakalami Situasi Berikut???

Mengalami Pancutan Pramatang,Tak Sampai 5 Minit?

Tak Dapat Rasai Nikmat Bersama Yang Maksima?

Rutin Seks Terganggu kertana Tak dapat bertahan lama?

Kena Perli Dengan Isteri Sebab Tak Mampu memuaskannya?

Rasa rendah diri atau bosan akibat masalah seks?

Rasa Tercabar Kelelakian Anda?

*Disclaimer: Result using this product may vary from person to person

PL SUPERGEL PLUS

SEJAK 2006

PL SUPERGEL

(Gel Tahan Lama)

KOTAK ASAL

(2006 – 2013)

(2 ML)

==============

UPGRADE

(2014 – 20117)

(15ml)

=================

VERSI 2018

(20ml)

PL SUPERGEL PLUS

Tahan Lama

20 ML

(Banyak tu….)

*Disclaimer: Result using this product may vary from person to person

*Produk Tahan Lama terkenal pasaran sejak 2006 untuk mengatasi masalah pancut awal atau tak Tahan Lama yang lebih mudah digunakan kerana di pack seperti bentuk tiub dan anda hanya perlu picit dan ratakan di kawasan kepala dan bawah batang zakar anda. Ianya juga mempunyai kandungan isipadu lebih banyak iaitu 20ml .

*Disclaimer: Result using this product may vary from person to person

Tahan Lama

Betul anda tidak pernah buat isteri anda klimaks berkali-kali semasa anda mendayung lebih 30 minit tanpa henti?

Isteri anda berhak untuk seks yang lebih hebat dari sekadar 5 minit seperti sebelum ni

*Disclaimer: Result using this product may vary from person to person 

SIFAT DAN PERIBADI LELAKI

• Rasa ego bila ditegur soal seks.

• Rasa anda tidak perlukan apa-apa pertolongan.

• Rasa malu jika kawan tahu anda ada ambil produk kuat.

• Rasa anda telah pun hebat di ranjang.

• Rasa kurang percaya akan apa saja produk seks.

MASALAH PANCUTAN PRA-MATANG

*Disclaimer: Result using this product may vary from person to person

EJAKULASI PRA MATANG (PE) ADALAH MASALAH LELAKI ‘SEMINIT’ DAN TAK TAHAN LAMA

Tahukan anda? Mengikut anggaran Persatuan Andrologi Malaysia, terdapat lebih dari 2.2 juta lelaki di Malaysia mengalami masalah lemah tenaga batin dan cepat pancut. Jumlah sebenar ini mungkin lebih 3 kali ganda. Tetapi masalah ini hanyalah dapat diketahui oleh diri sendiri dan pasangannya sahaja.

Kerana kejantanan seorang lelaki hanya teruji di katil sendiri. Rahsia seorang lelaki akan terbongkar, apabila kalah teruk di katil sendiri semasa berasmara dengan pasangannya. Ramai lelaki yang kelihatan hebat dan gagah di luar tetapi kalah teruk di atas katil sendiri. Adakah anda juga dalam kategori ini?

Disclaimer : Testimoni ini adalah testimoni sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna

Tahan Lama

Setiap lelaki inginkan perkara di bawah

Ingin rasa nikmatnya mendayung lebih 30 minit tanpa henti. (Tahan Lama)

• Ingin rasa ketegangan zakar yang mampu buatkan isteri menjerit kesedapan. (Tahan Lama)

• Ingin rasa satu perasaan bernafsu membuak-buak yang belum pernah rasai.(Tahan Lama)

• Ingin rasa nikmatnya apabila zakar di’belai’ isteri anda tanpa risau terpancut awal.(Tahan Lama)

• Ingin rasa nikmatnya beraksi berbelas posisi bersama isteri anda dalam 1 ‘round’.(Tahan Lama)

• Ingin rasa nikmat klimaks yang jauh berbeza dari sebelum ini.(Tahan Lama)

• Ingin rasa nikmatnya bila isteri anda klimaks berkali-kali semasa anda mendayung.(Tahan Lama)

Kami Bawakan Jalan Penyelesaiannya!!!

PL SUPERGEL PLUS

( Tahan Lama )

Apa itu PL Supergel Plus?

• Sejenis gel untuk batin lelaki yang mudah digunakan.(Tahan Lama)

• Hanya perlu disapu pada zakar & lakukan urutan biasa.(Tahan Lama)

• Memberikan kesan dalam masa singkat.(Tahan Lama)

*Disclaimer: Result using this product may vary from person to person 

 Apa yang anda akan rasa dengan PL Supergel Plus ini?

• Mendayung laju lebih 30 minit berterusan tanpa rasa nyilu pada zakar.

• Ketegangan zakar meningkat lebih dua kali ganda dari biasa.

• Mendorong nafsu anda ke tahap yang tidak pernah anda bayangkan sebelum ini.

• Nikmat klimaks yang belum pernah anda rasai sebelum ini.

• Isteri anda mengerang tanpa henti sehingga terjerit kepuasan.

• Badan anda berdua basah dengan peluh berahi kerana dayungan laju 30 minit tanpa henti.

• Isteri anda begitu buas kerana terkejut dengan kehebatan anda.

• Isteri anda klimaks berkali-kali semasa anda mendayung laju.

• Isteri anda akan terbaring keletihan dan anda masih boleh beraksi hebat.

Ubat tahan lama,PL SUPER GEL PLUS™ adalah herba traditional untuk lelaki bagi menghentikan pancutan pra-matang.

Herba ini dibuat daripada resepi istimewa yang dikumpulkan dari buku traditional Melayu lama.

Kenapa anda mesti dapatkan PL Supergel Plus?

• Ia adalah satu teknologi yang pertama seumpamanya di Malaysia.

• Ia 100% hasil kebijaksanaan pengeluar Bumiputera Malaysia.

• Produk halal digunakan

• Risau produk tidak berbaloi dengan harga.

*Disclaimer: Result using this product may vary from person to person 

Kehebatan PL Supergel bukan terletak pada saiz botolnya, tapi pada kebekerkesanannya.

Sekali anda sapu PL Supergel, anda akan tahu bertapa besarnya nilai PL Supergel untuk kepuasan anda suami isteri. Satu  kepuasan yang tiada bandingnya.

KANDUNGAN PL SUPERGEL PLUS 

Produk adalah selamat kerana PL Supergel menggunakan 100% bahan-bahan semulajadi iaitu air suling, Aloe Vera Gel, Olive Squalene, Apricot Kernel Oil, Vitamin C, Extracts of Korean Red Ginseng, Hawthorne  Berry, Ginkgo Biloba, Muira Pauma, Catuaba Bark, Cuscuta Seed dan pelbagai lagi didalam formula yang  telah digunakan turun temurun .

KELEBIHAN PL SUPERGEL PLUS

  • Setiap kali penggunaan/sapuan PL SUPERGEL PLUSkesannya akan bertahan sehingga 24jam.

  • Pengambilan gel sangat minima, boleh digunakan sehingga 20 – 30 kali untuk setiap botol.

  • Tiada campuran Gambir & Dadah Tiruan

  • 100% herba asli

  • Tidak menimbulkan Rasa KEBAS, Rasa PANAS pada Zakar & Isteri anda.

  • Tiada Bau, Melekit atau Berminyak

  • Isteri anda tidak akan tahu jika anda tidak memaklumkannya.

  • Bersih,  Suci (boleh dibawa solat), Selamat, Mudah & Sangat Berkesan !

CARA GUNA PL SUPERGEL PLUS

Pakai sikit je dulu tuan sbb kita x tahu kulit zakar nipis ke tebal

~Atau picit sedikit gel dan sapu di kepala zakar *sejam* sebelum bersama..kalau kurang berkesan ..next picit lebih sikit gel tu (sebab mungkin kepala zakar tebal)

#Untuk kesan terbaik..picit gel sebesar kepala mancis..sapu di kepala zakar selepas Asar ( 5 petang) dan ulangi selepas Maghrib (7.30 malam)

Kalau oral lepas sejam sapu basuh kepala zakar dgn air paip jgn guna sabun sbb ada rasa pudina nanti isteri tahu 😃

-Ajak isteri masuk bilik 😄

 

 LULUS UJIAN KETAT MAKMAL UTM

PENGESAHAN KESIHATAN

Disclaimer : Pengesahan Surat daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)

 

Trivia PL SUPERGEL PLUS

  • 30% pelanggan kami adalah wanita

  • PL SUPERGEL PLUS telah berada di pasaran lebih 11 tahun

  • Produk Herba Melayu PL SUPERGEL PLUS ini telah berada di EROPAH(UK) 2005, Timur Tengah 2006, Brunei/Thailand/Singapura 2007

    *Disclaimer: Result using this product may vary from person to person 

 

========================

SENARAI HARGA :

========================

*SEMENANJUNG*

1 kotak = RM80

2 kotak = RM140

3 kotak = RM180

#Termasuk Kos Poslaju

================================

*SABAH/SARAWAK*

1 kotak = RM90

2 kotak = RM150

3 kotak = RM190

#Termasuk Kos Poslaju

===========================

YA , SAYA BERMINAT NAK BELI !

===========================

 BELI SECARA ONLINE

CARA BELI

SECARA RINGKAS, APA YANG PERLU ANDA LAKUKAN IALAH

bagus

LANGKAH 1 

 KENALPASTI HARGA PRODUK

bagus

LANGKAH 2 

BUAT PEMBAYARAN MELALUI ONLINE / ATM TRANSFER / BANK IN /

TUNAI DI MESIN KE DALAM AKAUN DI BAWAH :

CIMB Islamic

ZULKARNAEN BIN ABDULLAH
7607 0507 02
(Simpan Resit bayaran untuk rujukan)


Maybank Islamic

ZULKARNAEN BIN ABDULLAH

5561 4100 6765
(Simpan Resit bayaran untuk rujukan)

Bank Islam

ZULKARNAEN BIN ABDULLAH

0602 8020 157723
(Simpan Resit bayaran untuk rujukan)

BSN Islamic

ZULKARNAEN BIN ABDULLAH

06 3004 100 000 4407
(Simpan Resit bayaran untuk rujukan)

LANGKAH 3:

 bagus

Untuk mempercepatkan proses pembungkusan dan penghantaran :

Selepas pembayaran telah dibuat sila sms/whatsapp/emel :

Format SMS/WHATSAPP : 

  1. Nama Produk dan Kuantiti (Jumlah)

  2. RMxxx

  3. Tarikh/Masa/Nama Bank/

  4. Nama Penuh/Alamat POS/NO HP

  5. Alamat Emel 

  6. Hantar ke 017 9316192

  • Atau Emel ke: patutbeli@gmail.com

# Saya akan memberi jawapan pengesahan pembelian secepat mungkin (segera)

===========================

YA , SAYA BERMINAT NAK BELI !

===========================

ORDER VIA WHATSAPP

PENGELUAR

cropped-395ebf2.jpg

AINRIES (CT0031555-W)

HAJI ZULKARNAEN BIN ABDULLAH

PRODUK SEJAK 2006

=================================

ANDA TAK TEGANG MAKSIMA MCM WAKTU REMAJA?

TENGOK/PEGANG PUN STILL LEMBIK?

MOHON BACA SAMPAI HABIS….

“JANGAN BIARKAN MASALAH INI  TERLALU LAMA, MAKIN MELARAT NANTI”

Dah Habis Ikhtiar Mencari Ubat Untuk Bagi Zakar Tegang? Belum Ada Kesan?

Jom Kami Bantu Dengan PL BELACAK PLUS.. Minyak Ketengangan Maksima Paling Mujarab !!

 NAK TEGANG MAKSIMA?

PL BELACAK PLUS

60 ml

 MINYAK BELACAK + LINTAH GUNUNG plus BULU  PERINDU dan HABBATUS SAUDA

FUNGSI UTAMA :

MINYAK PL BELACAK PLUS 

Petua rawatan Minyak Belacak  ini amat berkesan kepada kaum adam yang ingin mengamalkan rawatan sendiri di rumah.  Tanpa rasa malu, tanpa was-was, dijamin halal dan sah dibawa bersolat.

Amat mustajab bagi mereka yang sentiasa mengamalkan senaman atau urutan secara berdisiplin dan bersungguh-sungguh.

Sesungguhnya mereka yang berusaha dan berikhtiar akan dimakbulkan usaha oleh Nya.

APA ITU BELACAK?

Ikan Belacak atau juga dikenali sebagai Ikan Tembakul atau Ikan Belodok, merupakan ahli subkeluarga Oxudercinae  dalam famili Gobiidae (Gobies).  Ikan belacak merupakan ikan afimbia, disesuaikan secara unik bagi habitat muara pasang surut, berbeza dengan kebanyakan ikan di habitat sedemikian, yang hidup dengan air surut dengan bersembunyi di bawah rumpt laut basah atau dalam kolam pasang surut. Ikan belacak agak aktif semasa di luar air, makan dan berinteraksi sesama sendiri, contohnya mempertahankan kawasan mereka.

Ikan Belacak hanya terdapat di kawasan tropika dan separa tropika, termasuk keseluruhan Lautan Hindi-Pasifik dan Lautan Atlantik di persisiran Afrika.

SIFAT SEMULA JADI BELACAK IALAH SUKA MENGAWAN (SANGAT AKTIF)

APA ITU LINTAH GUNUNG?

Mungkin anda telah pun sedia maklum, penggunaan lintah dalam rawatan perubatan adalah salah satu sejarah perbatan paling lama telah direkodkan. Penggunaannya boleh di dokumenkan sehingga zaman keunggulan pemerintahan Mesir dan cara penggunaannya adalah secara aplikasi perubatan yang standard sehinggalah pertengahan tahun 1800 apabila ahli terapi mengambil alih tugas mereka.

Beberapa dekat yang lalu, penggunaan lintah perubatan sekali lagi menjadi satu cabang utama dalam amalan perubatan moden. Para penyelidik dan pakar bedah sangat tertarik dengan kelebihan terapi lintah sebagai aplikasi untuk memulihkan pengaliran darah dalam venus setelah menjalani pembedahan  kosmetik dan pembedahan penjanaan semula.

 

TESTIMONI TERKINI PL BELACAK
Disclaimer: The results of using this product may vary from person to person.

APA ITU BULU PERINDU?

Bulu Perindu atau lebih dikenali sebagai Janggut Adam ini adalah yang asli. Ianya akan bergerak sama ada dimasukkan ke dalam air atau dikenakan asap. Walaupun bulu perindu ada banyak jenisnya, Bulu Perindu ialah yg berwujud seperti akar kecil semacam rumput kering yang jika diletakkan di air, maka ianya akan bereaksi dan berputar-putar dan saling mengikat diri. Nah dari jenis akar ini saja dia ada beberapa yakni bulu perindu hitam, bulu perindu jantan-betina,Ini sebenarnya yg aslinya ialah terdapat di puncak gunung biasanya (sukar diperolehi)

 Khasiat Habbatus Sauda 

Habbatus Sauda adalah sejenis tumbuhan dalam bentuk rumput kecil, mempunyai batang yang tingginya lebih kurang setengah hasta, mengeluarkan bunga yang berwarna biru yang terdapat di dalamnya biji Habbatus Sauda. Tumbuhan ini terdapat di negara Arab dan dikenali dengan pelbagai nama seperti Habbatussauda (Mesir , Syam), dalam Bahasa Inggeris dipanggil Nigella Sativa atau Black Cumin. Produk Habbatus Sauda ini mempunyai khasiat yang amat tinggi.

Mengandungi lebih drp 67 kandungan bahan aktif di dalamnya. Bahan-bahan ini dapat membantu menyembuhkan beberapa penyakit yang sering dihadapi oleh manusia. Habatusssauda ini ialah satu supplement/ubat yg membetulkan perjalanan sistem tubuh seseorang individu itu. Ianya akanmembersihkan darah dan menjadikan individu itu lebih bertenaga dan sihat .

ANTARA KOLEKSI TESTIMONI 

Disclaimer: The results of using this product may vary from person to person.

Disclaimer: The results of using this product may vary from person to person.

Disclaimer: The results of using this product may vary from person to person.

  • HASIL GABUNGAN 4 BAHAN ASAS MAKA:

Khasiat Minyak Belacak kami: 

Kuat – Zakar kita menjadi kuat seakan kayu, keras seakan besi, tahan seakan tembaga. 

Garang – Seperti seekor harimau jantan yang menunggu didepan pintu gua. Bagi setiap lelaki (teruna) yang diidam-idamkan pada malam pertama adalah untuk mengakhiri zaman bujang agar pasangannya dapat merasai kehangatan Zakar daripada seorang yang bergelar lelaki perkasa. 

Perangsang Pulang Pulih seperti Sedia kala – Perangsang ini adalah satu tindak balas (keras dari biasa) zakar kita dimana “lihat ia hidup, pegang ia berani, sentuh ia bernyawa”. 

100% Ramuan semulajadi – Halal – Tiada Kesan Sampingan. 

PERUBAHAN YANG MENAKJUBKAN!!!

Saya baru mencuba minyak ini untuk beberapa minggu dan hasilnya amat menakjubkan. kali pertama saya menggunakan minyak belacak, rasa agak leceh sedikit memandangkan saya agak malas untuk melakukan senaman dan urutan yang diajar. Namun, setelah mendapati perubahan yang agak ketara selepas sekali sapuan dan urutan, saya mula yakin bahawa produk ini bukanlah seperti yang sangkakan. Malah lebih baik dan kesannya juga dapat dilihat dalam tempoh beberapa minggu sahaja.-Zambri

UKURAN DAN SAIZ BERTAMBAH!!!SECARA SEMULA JADI DAN KIAN TEGUH

Macam tak percaya tapi itulah hakikatnya!!! Kenapa, anda tak percaya? Cubalah dulu baru tahu!!! Kesihatan dan kemantapan senjata saya lebih bernilai dari harga sebotol minyak belacak. Hasilnya, kepuasan yang tidak dapat diungkapkan dengan kata-kata. Terlalu bernilai beb!!!-Hasyim

Mengalami masalah zakar kecil, pendek, bengkok, kurang keras dan tak tahan lama.

Saya telah mencuba bermacam-macam jenis produk tradisional mahupun moden dan telah juga pergi mencuba berurut di beberapa tempat tetapi tiada sebarang hasil hinggalah saya mencuba Minyak Belacak  barulah mendapat kesan perubahan.Kini zakar saya menjadi lebih besar, panjang, kuat, teguh dan tahan lebih lama hinggakan zakar saya menjadi perkasa d. Saya amat berterima kasih kepada beliau.-Akram

Sekian lama saya dan isteri mendirikan rumah tangga tetapi kami tidak mendapat zuriat. Setelah menemui kawan sepejabat saya, dia memberitahu kepada saya yang dia pernah memakai Minyak Belacak yang dibelinya dari En Zul,. Lantas saya terus lah mencuba Minyak Belacak tersebut selama 5 bulan dan ianya amat berkesan. Kini, isteri saya mengandung 3 bulan. Saya rasa bersyukur kepada Allah dan terima kasih saya ucapkan kepadaEn Zul.-Faris

Mengalami masalah buah batu bengkak (HENINIA).

Saya mengalami masalah pada buah zakar saya sehinggakan ketika memakai seluar pun terasa amat sakit. Setelah saya menemui Minyak Belacak . Saya menceritakan masalah saya kepada mereka dan saya mendengar penerangan yang diberikan. Saya disyorkan untuk berjumpa dengan En Zul untuk membuat rawatan di rumah. Setelah 3 hari saya menyapu minyak belacak ini,perubahan pada zakar saya semakin pulang pulih seperti sediakala.-Mat Shah

Ukuran zakar saya kecil dan kurang keras.

Setelah saya mencuba Minyak Belacak selama 12 hari ia telah memberi kesan perubahan pada zakar saya dimana perubahan ini disuarakan oleh isteri saya. Zakar saya besar, kuat dan tahan lama daripada biasa. Kini saya telah menjadi agen .-Zam

Saya mengalami masalah kencing tak lawas, kurang teguh dan tak tahan lama. Saya telah cuba Minyak Belacak ini. Dalam masa 8 hari saya mengamalkannya tanpa henti . Sebelum bersama minyak belacak menjadi amalan saya setiap hari. Dengan ini zakar saya menjadi besar, kuat, keras, tahan lama dan kencing saya kembali teratur dan lancar. Kini saya dapat menunaikan solat dengan Sempurna. Saya amat berpuas hati setelah mencuba produk ini.-Farid

(60 ml)

======================

SENARAI HARGA :

======================

*SEMENANJUNG*

1 botol = RM70

2 botol = RM120

3 botol = RM150

#Termasuk Kos Poslaju

================================

*SABAH/SARAWAK*

1 botol = RM80

2 botol = RM130

3 botol = RM160

#Termasuk Kos Poslaju

===========================

YA , SAYA BERMINAT NAK BELI !

===========================

 BELI SECARA ONLINE

CARA BELI

SECARA RINGKAS, APA YANG PERLU ANDA LAKUKAN IALAH

bagus

LANGKAH 1 

 KENALPASTI HARGA PRODUK

bagus

LANGKAH 2 

BUAT PEMBAYARAN MELALUI ONLINE / ATM TRANSFER / BANK IN /

TUNAI DI MESIN KE DALAM AKAUN DI BAWAH :

CIMB Islamic

ZULKARNAEN BIN ABDULLAH
7607 0507 02
(Simpan Resit bayaran untuk rujukan)


Maybank Islamic

ZULKARNAEN BIN ABDULLAH

5561 4100 6765
(Simpan Resit bayaran untuk rujukan)

Bank Islam

ZULKARNAEN BIN ABDULLAH

0602 8020 157723
(Simpan Resit bayaran untuk rujukan)

BSN Islamic

ZULKARNAEN BIN ABDULLAH

06 3004 100 000 4407
(Simpan Resit bayaran untuk rujukan)

LANGKAH 3:

 bagus

Untuk mempercepatkan proses pembungkusan dan penghantaran :

Selepas pembayaran telah dibuat sila sms/whatsapp/emel :

Format SMS/WHATSAPP : 

  1. Nama Produk dan Kuantiti (Jumlah)

  2. RMxxx

  3. Tarikh/Masa/Nama Bank/

  4. Nama Penuh/Alamat POS/NO HP

  5. Alamat Emel 

  6. Hantar ke 013 9976192

  • Atau Emel ke: patutbeli@gmail.com

# Saya akan memberi jawapan pengesahan pembelian secepat mungkin (segera)

===========================

YA , SAYA BERMINAT NAK BELI !

===========================

ORDER VIA WHATSAPP

 ========================================

PENGELUAR

cropped-395ebf2.jpg

AINRIES (CT0031555-W)

HAJI ZULKARNAEN BIN ABDULLAH

PRODUK SEJAK 2006 & 2010

Share is Sunnah