NAK TEGANG ?

NAK BESAR & PANJANG?

PL BELACAK PLUS

60 ml

 MINYAK BELACAK + LINTAH GUNUNG plus BULU  PERINDU dan HABBATUS SAUDA

FUNGSI UTAMA :

MINYAK PL BELACAK PLUS 

Petua rawatan Minyak Belacak  ini amat berkesan kepada kaum adam yang ingin mengamalkan rawatan sendiri di rumah.  Tanpa rasa malu, tanpa was-was, dijamin halal dan sah dibawa bersolat.

Amat mustajab bagi mereka yang sentiasa mengamalkan senaman atau urutan secara berdisiplin dan bersungguh-sungguh.

Sesungguhnya mereka yang berusaha dan berikhtiar akan dimakbulkan usaha oleh Nya.

APA ITU BELACAK?

Ikan Belacak atau juga dikenali sebagai Ikan Tembakul atau Ikan Belodok, merupakan ahli subkeluarga Oxudercinae  dalam famili Gobiidae (Gobies).  Ikan belacak merupakan ikan afimbia, disesuaikan secara unik bagi habitat muara pasang surut, berbeza dengan kebanyakan ikan di habitat sedemikian, yang hidup dengan air surut dengan bersembunyi di bawah rumpt laut basah atau dalam kolam pasang surut. Ikan belacak agak aktif semasa di luar air, makan dan berinteraksi sesama sendiri, contohnya mempertahankan kawasan mereka.

Ikan Belacak hanya terdapat di kawasan tropika dan separa tropika, termasuk keseluruhan Lautan Hindi-Pasifik dan Lautan Atlantik di persisiran Afrika.

SIFAT SEMULA JADI BELACAK IALAH SUKA MENGAWAN (SANGAT AKTIF)

APA ITU LINTAH GUNUNG?

Mungkin anda telah pun sedia maklum, penggunaan lintah dalam rawatan perubatan adalah salah satu sejarah perbatan paling lama telah direkodkan. Penggunaannya boleh di dokumenkan sehingga zaman keunggulan pemerintahan Mesir dan cara penggunaannya adalah secara aplikasi perubatan yang standard sehinggalah pertengahan tahun 1800 apabila ahli terapi mengambil alih tugas mereka.

Beberapa dekat yang lalu, penggunaan lintah perubatan sekali lagi menjadi satu cabang utama dalam amalan perubatan moden. Para penyelidik dan pakar bedah sangat tertarik dengan kelebihan terapi lintah sebagai aplikasi untuk memulihkan pengaliran darah dalam venus setelah menjalani pembedahan  kosmetik dan pembedahan penjanaan semula.

 

TESTIMONI TERKINI PL BELACAK
Disclaimer: The results of using this product may vary from person to person.

APA ITU BULU PERINDU?

Bulu Perindu atau lebih dikenali sebagai Janggut Adam ini adalah yang asli. Ianya akan bergerak sama ada dimasukkan ke dalam air atau dikenakan asap. Walaupun bulu perindu ada banyak jenisnya, Bulu Perindu ialah yg berwujud seperti akar kecil semacam rumput kering yang jika diletakkan di air, maka ianya akan bereaksi dan berputar-putar dan saling mengikat diri. Nah dari jenis akar ini saja dia ada beberapa yakni bulu perindu hitam, bulu perindu jantan-betina,Ini sebenarnya yg aslinya ialah terdapat di puncak gunung biasanya (sukar diperolehi)

 Khasiat Habbatus Sauda 

Habbatus Sauda adalah sejenis tumbuhan dalam bentuk rumput kecil, mempunyai batang yang tingginya lebih kurang setengah hasta, mengeluarkan bunga yang berwarna biru yang terdapat di dalamnya biji Habbatus Sauda. Tumbuhan ini terdapat di negara Arab dan dikenali dengan pelbagai nama seperti Habbatussauda (Mesir , Syam), dalam Bahasa Inggeris dipanggil Nigella Sativa atau Black Cumin. Produk Habbatus Sauda ini mempunyai khasiat yang amat tinggi.

Mengandungi lebih drp 67 kandungan bahan aktif di dalamnya. Bahan-bahan ini dapat membantu menyembuhkan beberapa penyakit yang sering dihadapi oleh manusia. Habatusssauda ini ialah satu supplement/ubat yg membetulkan perjalanan sistem tubuh seseorang individu itu. Ianya akanmembersihkan darah dan menjadikan individu itu lebih bertenaga dan sihat .

ANTARA KOLEKSI TESTIMONI 

Disclaimer: The results of using this product may vary from person to person.

Disclaimer: The results of using this product may vary from person to person.

Disclaimer: The results of using this product may vary from person to person.

  • HASIL GABUNGAN 4 BAHAN ASAS MAKA:

Khasiat Minyak Belacak kami: 

Kuat – Zakar kita menjadi kuat seakan kayu, keras seakan besi, tahan seakan tembaga. 

Garang – Seperti seekor harimau jantan yang menunggu didepan pintu gua. Bagi setiap lelaki (teruna) yang diidam-idamkan pada malam pertama adalah untuk mengakhiri zaman bujang agar pasangannya dapat merasai kehangatan Zakar daripada seorang yang bergelar lelaki perkasa. 

Perangsang Pulang Pulih seperti Sedia kala – Perangsang ini adalah satu tindak balas (keras dari biasa) zakar kita dimana “lihat ia hidup, pegang ia berani, sentuh ia bernyawa”. 

Besar Panjang – Besar dan panjang dimana ia dapat memberi kenikmatan kepada orang yang tersayang (pasangan kita & isteri). Dimana ia dapat menyentuh 5 Makam bagi mencapai klimak seorang wanita. Rumahku, syurgaku, semakin hari, semakin sayang. 

Tahan Lama – Bagi setiap lelaki harus dapat mengawal kekuatan dan jangka masa yang lama ketika kita melayari bahtera rumah tangga (bersetubuh) agar orang tersayang mendapat kepuasan dari seorang lelaki yang bergelar suami. Dimana harus perkasa daripada biasa untuk mecapai 5 makam. 

100% Ramuan semulajadi – Halal – Tiada Kesan Sampingan. 

PERUBAHAN YANG MENAKJUBKAN!!!

Saya baru mencuba minyak ini untuk beberapa minggu dan hasilnya amat menakjubkan. kali pertama saya menggunakan minyak belacak, rasa agak leceh sedikit memandangkan saya agak malas untuk melakukan senaman dan urutan yang diajar. Namun, setelah mendapati perubahan yang agak ketara selepas sekali sapuan dan urutan, saya mula yakin bahawa produk ini bukanlah seperti yang sangkakan. Malah lebih baik dan kesannya juga dapat dilihat dalam tempoh beberapa minggu sahaja.-Zambri

UKURAN DAN SAIZ BERTAMBAH!!!SECARA SEMULA JADI DAN KIAN TEGUH

Macam tak percaya tapi itulah hakikatnya!!! Kenapa, anda tak percaya? Cubalah dulu baru tahu!!! Kesihatan dan kemantapan senjata saya lebih bernilai dari harga sebotol minyak belacak. Hasilnya, kepuasan yang tidak dapat diungkapkan dengan kata-kata. Terlalu bernilai beb!!!-Hasyim

Mengalami masalah zakar kecil, pendek, bengkok, kurang keras dan tak tahan lama.

Saya telah mencuba bermacam-macam jenis produk tradisional mahupun moden dan telah juga pergi mencuba berurut di beberapa tempat tetapi tiada sebarang hasil hinggalah saya mencuba Minyak Belacak  barulah mendapat kesan perubahan.Kini zakar saya menjadi lebih besar, panjang, kuat, teguh dan tahan lebih lama hinggakan zakar saya menjadi perkasa d. Saya amat berterima kasih kepada beliau.-Akram

Sekian lama saya dan isteri mendirikan rumah tangga tetapi kami tidak mendapat zuriat. Setelah menemui kawan sepejabat saya, dia memberitahu kepada saya yang dia pernah memakai Minyak Belacak yang dibelinya dari En Zul,. Lantas saya terus lah mencuba Minyak Belacak tersebut selama 5 bulan dan ianya amat berkesan. Kini, isteri saya mengandung 3 bulan. Saya rasa bersyukur kepada Allah dan terima kasih saya ucapkan kepadaEn Zul.-Faris

Mengalami masalah buah batu bengkak (HENINIA).

Saya mengalami masalah pada buah zakar saya sehinggakan ketika memakai seluar pun terasa amat sakit. Setelah saya menemui Minyak Belacak . Saya menceritakan masalah saya kepada mereka dan saya mendengar penerangan yang diberikan. Saya disyorkan untuk berjumpa dengan En Zul untuk membuat rawatan di rumah. Setelah 3 hari saya menyapu minyak belacak ini,perubahan pada zakar saya semakin pulang pulih seperti sediakala.-Mat Shah

Ukuran zakar saya kecil dan kurang keras.

Setelah saya mencuba Minyak Belacak selama 12 hari ia telah memberi kesan perubahan pada zakar saya dimana perubahan ini disuarakan oleh isteri saya. Zakar saya besar, kuat dan tahan lama daripada biasa. Kini saya telah menjadi agen .-Zam

Saya mengalami masalah kencing tak lawas, kurang teguh dan tak tahan lama. Saya telah cuba Minyak Belacak ini. Dalam masa 8 hari saya mengamalkannya tanpa henti . Sebelum bersama minyak belacak menjadi amalan saya setiap hari. Dengan ini zakar saya menjadi besar, kuat, keras, tahan lama dan kencing saya kembali teratur dan lancar. Kini saya dapat menunaikan solat dengan Sempurna. Saya amat berpuas hati setelah mencuba produk ini.-Farid

 

 BELIAN ONLINE/POSLAJU

Senarai Harga

*PL BELACAK PLUS*

60 ml

*1* kotak  :

*RM100* (Semenanjung)

*RM110* (Sabah/Sarawak)

PROMOSI HARI INI:

BELI SEKOTAK PL BELACAK PLUS PERCUMA SEKOTAK PL SUPERGEL PLUS

#Termasuk kos pos

bagus

KLIK

 ==========================

SPRAY TAHAN LAMA/LAMBAT PANCUT

PL SUPERSPRAY PLUS

PL SUPERSPRAY

KOTAK ASAL

(2006 – 2013)

6 ML

==============

UPGRADE

PL SUPERSPRAY PLUS

20 ML

(Banyak tu….)

 (SEJAK 2014)

pl superspray plus baru

Pernahkah Anda Mengalamai Situasi Berikut??? TAK TAHAN LAMA

Mengalami Pancutan Pramatang,Tak Sampai 5 Minit?

Tak Dapat Rasai Nikmat Bersama Yang Maksima?

Rutin Seks Terganggu kertana Tak dapat bertahan lama?

Kena Perli Dengan Isteri Sebab Tak Mampu memuaskannya?

Rasa rendah diri atau bosan akibat masalah seks?

Rasa Tercabar Kelelakian Anda?

 

spray banyok

Tiada Kesan Sampingan. Selamat, Efektif, dan cukup mudah. Apabila anda berjaya “mengawal pancutan sepenuhnya”, Anda akan mampu mengawalnya seumur hidup.

LULUS UJIAN KETAT MAKMAL

Tahukah Anda Apa itu Pancutan Pramatang?? Jika tahu bagus…Jika tak? saya jelaskan… 

Pancutan pramatang adalah pancutan yang terlalu awal, ia terjadi sebelum wanita atau pasangan anda klimaks. Ini bermakna, anda puas, tetapi pasangan anda tidak. 

Sekiranya anda terpancut terlalu awal sebelum pasangan anda sampai kemuncak kepuasan. Maka anda gagal menjadi kekasih dambaan pasangan anda. Sekiranya ini selalu terjadi, maka pasangan anda tidak berpuashati dan mencari jalan alternatif untuk memuaskan dirinya.

Kebanyakan punca keretakan rumahtangga adalah disebabkan nafkah batin yang diberi secara tidak sempurna.100% HERBA BUATAN TEMPATANBAGAIMANA PL SUPER SPRAY PLUS™ BOLEH MENJADI BEGITU…..SUPER?

Beginilah caranya bagaimana PL SUPER SPRAY PLUS™ bertindak…PRESTASI YANG MEMBANGGAKAN DAN KEPUASAN … Serta – Merta! 

  • Tiada lagi pancutan mengejut

  • Tiada lagi rasa malu

  • Tiada lagi kekecewaan

ANTARA TESTIMONI

ts1
Disclaimer: The results of using this product may vary from person to person.
ts2
Disclaimer: The results of using this product may vary from person to person.
ts3
Disclaimer: The results of using this product may vary from person to person.
ts4
Disclaimer: The results of using this product may vary from person to person.
ts5
Disclaimer: The results of using this product may vary from person to person.

*Ada banyak testimoni plsuperspray ni,search je google sebab produk ni sejak 2006 lagi….

Satu cara mudah dan selamat untuk menghentikan Pancutan Pra-matang (premature ejaculation)Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan,

Tanpa suntikan, Tanpa buku – Hanya Dengan Spray – 100% Asli – Tanpa ubatan. Hasil segera yang berkekalan selamanya!

Ubat tahan lama,PL SUPER SPRAY PLUS™ adalah herba traditional untuk lelaki bagi menghentikan pancutan pra-matang.

Herba ini dibuat daripada resepi istimewa yang dikumpulkan dari buku traditional Melayu lama.

Kemampuan setiap lelaki untuk BERTAHAN LAMA ketika bersama pasangan masing-masing berbeza mengikut faktor umur, kesihatan, keadaan fizikal serta juga keadaan psikologi atau emosi. Tidak dapat dinafikan kaum lelaki seboleh-bolehnya ingin bertahan selama mungkin ketika ketika mengadakan hubungan seks ataupun sekurang-kurangnya mampu bertahan sehingga pasangannya merasa puas atau orgasme terlebih dulu.

Keinginan untuk bertahan lama mungkin boleh dikaitkan dengan faktor keegoan (tidak macho) atau naluri kelelakian.

Di samping itu juga, ada di kalangan kaum lelaki menghadapi masalah EJAKULASI PRAMATANG (premature ejaculation).

spray 2

Tiada Kesan Sampingan. Selamat, Efektif, dan cukup mudah. Apabila anda berjaya “mengawal pancutan sepenuhnya”, Anda akan mampu mengawalnya seumur hidup.

website ini – Membongkar Rahsia ubat tahan lama, PL SUPERSPRAY PLUS™ adalah rumusan herba traditional yang boleh membantu untuk mengurangkan pancutan pramatang lelaki.

Rumusan herba ini dibuat dari resepi istimewa dari buku traditional lama Melayu.

Masalah PE ?Apakah 2 sebab utama berlakunya pancutan pramatang? Sensitivity Melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN.. Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi.

Keinginannya terlalu melampau hinggakan tiada buku, video, teknik atau senaman yang boleh menghalangnya.Keberahian yang Terlalu Tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal ksemua bahagian seksual anda —Daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda.

Pancutan pramatang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda.

Oleh itu apakah penyelesaiannya???

Kini anda mampu beraksi dalam tempoh yang panjang untuk merasai cengkaman pasangan anda apabila dia mencapai orgasm!

Persiapkan diri anda dan perangi masalah fizikal yang menyebabkan pancutan pramatang. Ianya adalah satu produk yang amat berkesan, ianya akan membolehkan anda memuaskan pasangan anda dengan permainan yang cukup lama!

Bahkan anda akhirnya akan berjaya membina KAWALAN SEPENUHNYA ke atas pancutan anda— dengan usaha anda sendiri — yang akan bertahan seumur hidup anda..

CARA GUNA PL SUPERSPRAY PLUS™
SPRAY SEDIKIT SAHAJA KE JARI DAN RATAKAN KE SELURUH KEPALA ZAKAR.TUNGGU 15-20 MINIT KEMUDIAN BOLEHLAH BERSETUBUH PADA BILA-BILA MASA.BIARKAN LAGI LAMA LAGI TERBAIKKKKKK

KELEBIHAN PL SUPERSPRAY PLUS

  • Setiap kali penggunaan/sapuan PL SUPERSPRAY PLUS,kesannya akan bertahan sehingga 24jam.

  • Pengambilan gel sangat minima, boleh digunakan sehingga 20 – 30 kali untuk setiap botol.

  • Tiada campuran Gambir & Dadah Tiruan

  • 100% herba asli

  • Tidak menimbulkan Rasa KEBAS, Rasa PANAS pada Zakar & Isteri anda.

  • Tiada Bau, Melekit atau Berminyak

  • Isteri anda tidak akan tahu jika anda tidak memaklumkannya.

  • Bersih,  Suci (boleh dibawa solat), Selamat, Mudah & Sangat Berkesan !

PERHATIAN !!!

PL SUPERSPRAY PLUS tidak mempunyai sebarang kesan sampingan kecuali anda akan terasa berangin pada zakar anda.

Ini adalah perkara biasa kerana salah satu kandungannya adalah daun pudina untuk membantu penyerapan herba ke dalam kulit.

Selepas anda sapu PL SUPERSPRAY PLUS & menunggu selama 1 jam (lebih lama lebih baik), selama tempoh tersebut sekiranya anda ingin kencing, anda boleh membasuh zakar tetapi hanya menggunakan air sahaja (tanpa sabun kerana sabun akan menghilangkan kesan PL SUPERSPRAY PLUS)

PL SUPERSPRAY PLUS ini juga mempunyai rasa pahit kerana ianya berasaskan tumbuhan herba 100%. Oleh itu disyorkan supaya membasuh dahulu zakar (JIKA NAK oral) dengan air biasa TANPA SABUN untuk menghilangkan rasa pahit itu.Jika tidak ORAL tak basuh pun takpa.

Trivia PL SUPERSPRAY PLUS

  • 30% pelanggan kami adalah wanita
  • PL SUPERSPRAY PLUS telah berada di pasaran lebih 11 tahun
  • Produk Herba Melayu PL SUPERSPRAY PLUS ini telah berada di EROPAH(UK) 2005, Timur Tengah 2005, Brunei/Thailand/Singapura 2003

BELIAN ONLINE/POSLAJU

Senarai Harga

*PL SUPERSPRAY PLUS* 

(20ml)

*1* kotak  :

*RM70* (Semenanjung)

*RM80* (Sabah/Sarawak)

PROMOSI HARI INI:

BELI 2 PL SUPERSPRAY PLUS PERCUMA SEKOTAK PL SUPERGEL PLUS

#Termasuk kos pos

bagus

KLIK

==========================

PERBEZAAN ANTARA PL SUPERSPRAY PLUS DAN PL SUPERGEL PLUS

PL SUPERSPRAY PLUS DAN PL SUPERGEL PLUS dihasilkan oleh kilang yang sama dan resepi dan bahan-bahan yang sama, cuma satu berbentuk gel 15 ml dan satu lagi cecair 20 ml. PL SUPERSPRAY PLUS lebih cepat meresap maknanya selepas spray hanya memerlukan setengah jam – sejam sebelum bersama untuk kesan maksima manakala  PL SUPERGEL PLUS memerlukan sejam dan lebih waktu menunggu sebelum bersama isteri.Tetapi kedua2 nya amat BERKESAN

==========================

GEL TAHAN LAMA/LAMBAT PANCUT

PL SUPERGEL PLUS

PL SUPERGEL

KOTAK ASAL

(2006 – 2013)

2 ML

==============

UPGRADE

PL SUPERGEL PLUS

15 ML

(Banyak tu….)

 (SEJAK 2014)

*Produk terkenal pasaran untuk mengatasi masaalah pancut awal yang lebih mudah digunakan kerana di pack seperti bentuk tiub dan anda hanya perlu picit dan ratakan di kawasan kepala dan bawah batang zakar anda. Ianya juga mempunyai kandungan isipadu lebih banyak iaitu 15ML .

*Disclaimer: Result using this product may vary from person to person

Betul anda tidak pernah buat isteri anda klimaks berkali-kali semasa anda mendayung lebih 30 minit tanpa henti?

Isteri anda berhak untuk seks yang lebih hebat dari sekadar 5 minit seperti sebelum ni!

 

SIFAT DAN PERIBADI LELAKI

• Rasa ego bila ditegur soal seks.

• Rasa anda tidak perlukan apa-apa pertolongan.

• Rasa malu jika kawan tahu anda ada ambil produk kuat.

• Rasa anda telah pun hebat di ranjang.

• Rasa kurang percaya akan apa saja produk seks.

 

Setiap lelaki inginkan perkara di bawah

Ingin rasa nikmatnya mendayung laju lebih 30 minit tanpa henti.

• Ingin rasa ketegangan zakar yang mampu buatkan isteri menjerit kesedapan.

• Ingin rasa satu perasaan bernafsu membuak-buak yang belum pernah rasai.

• Ingin rasa nikmatnya apabila zakar di’belai’ ganas isteri anda tanpa risau terpancut awal.

• Ingin rasa nikmatnya beraksi sehingga berbelas posisi bersama isteri anda dalam 1 ‘round’.

• Ingin rasa nikmat klimaks yang jauh berbeza dari sebelum ini.

• Ingin rasa nikmatnya bila isteri anda klimaks berkali-kali semasa anda mendayung laju.

Kami Bawakan Jalan Penyelesaiannya!!!

 

PL SUPERGEL PLUS

Apa itu PL Supergel Plus?

• Sejenis gel untuk batin lelaki yang mudah digunakan.

• Hanya perlu disapu pada zakar & lakukan urutan biasa.

• Memberikan kesan dalam masa singkat.


Apa yang anda akan rasa dengan PL Supergel Plus ini?

• Mendayung laju lebih 30 minit berterusan tanpa rasa nyilu pada zakar.

• Ketegangan zakar meningkat lebih dua kali ganda dari biasa.

• Mendorong nafsu anda ke tahap yang tidak pernah anda bayangkan sebelum ini.

• Nikmat klimaks yang belum pernah anda rasai sebelum ini.

• Isteri anda mengerang tanpa henti sehingga terjerit kepuasan.

• Badan anda berdua basah dengan peluh berahi kerana dayungan laju 30 minit tanpa henti.

• Isteri anda begitu buas kerana terkejut dengan kehebatan anda.

• Isteri anda klimaks berkali-kali semasa anda mendayung laju.

• Isteri anda akan terbaring keletihan dan anda masih boleh beraksi hebat.

*Disclaimer: Result using this product may vary from person to person

 

Kenapa anda mesti dapatkan PL Supergel Plus?

• Ia adalah satu teknologi yang pertama seumpamanya di Malaysia.

• Ia 100% hasil kebijaksanaan pengeluar Bumiputera Malaysia.

• Mempunyai Sijil GMP

• Produk halal digunakan

• Risau produk tidak berbaloi dengan harga.

Kehebatan PL Supergel bukan terletak pada saiz botolnya, tapi pada kebekerkesanannya.

Sekali anda sapu PL Supergel, anda akan tahu bertapa besarnya nilai PL Supergel untuk kepuasan anda suami isteri. Satu  kepuasan yang tiada bandingnya.

KANDUNGAN PL SUPERGEL PLUS 

Produk adalah selamat kerana PL Supergel menggunakan 100% bahan-bahan semulajadi iaitu air suling, Aloe Vera Gel, Olive Squalene, Apricot Kernel Oil, Vitamin C, Extracts of Korean Red Ginseng, Hawthorne  Berry, Ginkgo Biloba, Muira Pauma, Catuaba Bark, Cuscuta Seed dan pelbagai lagi didalam formula yang  telah digunakan turun temurun .

KELEBIHAN PL SUPERGEL PLUS

  • Setiap kali penggunaan/sapuan PL SUPERGEL PLUS,kesannya akan bertahan sehingga 24jam.

  • Pengambilan gel sangat minima, boleh digunakan sehingga 20 – 30 kali untuk setiap botol.

  • Tiada campuran Gambir & Dadah Tiruan

  • 100% herba asli

  • Tidak menimbulkan Rasa KEBAS, Rasa PANAS pada Zakar & Isteri anda.

  • Tiada Bau, Melekit atau Berminyak

  • Isteri anda tidak akan tahu jika anda tidak memaklumkannya.

  • Bersih,  Suci (boleh dibawa solat), Selamat, Mudah & Sangat Berkesan !

PERHATIAN !!!

PL SUPERGEL PLUS tidak mempunyai sebarang kesan sampingan kecuali anda akan terasa berangin pada zakar anda.

Ini adalah perkara biasa kerana salah satu kandungannya adalah daun pudina untuk membantu penyerapan herba ke dalam kulit.

Selepas anda sapu PL SUPERGEL PLUS & menunggu selama 1 jam (lebih lama lebih baik), selama tempoh tersebut sekiranya anda ingin kencing, anda boleh membasuh zakar tetapi hanya menggunakan air sahaja (tanpa sabun kerana sabun akan menghilangkan kesan PL SUPERGEL PLUS)

PL SUPERGEL PLUS ini juga mempunyai rasa pahit kerana ianya berasaskan tumbuhan herba 100%. Oleh itu disyorkan supaya membasuh dahulu zakar (JIKA NAK oral) dengan air biasa TANPA SABUN untuk menghilangkan rasa pahit itu.Jika tidak ORAL tak basuh pun takpa.

Trivia PL SUPERGEL PLUS

  • 30% pelanggan kami adalah wanita
  • PL SUPERGEL PLUS telah berada di pasaran lebih 11 tahun
  • Produk Herba Melayu PL SUPERGEL PLUS ini telah berada di EROPAH(UK) 2005, Timur Tengah 2005, Brunei/Thailand/Singapura 2003

BELIAN ONLINE/POSLAJU

Senarai Harga

*PL SUPERGEL PLUS* (15ml)

*1* kotak  :

*RM50* (Semenanjung)

*RM60* (Sabah/Sarawak)

PROMOSI HARI INI:

BELI 2 PL SUPERGEL PLUS PERCUMA SEKOTAK PL SUPERGELPLUS

#Termasuk kos pos

bagus

KLIK

  ==========================

 Disclaimer : Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan ulasan pengguna sebenar. pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang komplikasi/masalah pada pengguna produk ini.

==========================

 

 

Share is Sunnah